Välkommen!

Eftersom jag är så nyfiken av mig så är det en hel del bloggar som måste läsas igenom varje dag för att förhoppningsvis få en uppdatering. Men eftersom jag läser så många bloggar lite i hemlighet så tänkte jag att jag också skulle börja blogga. Jag kan tyvärr inte lova att den kommer vara så innehållsrik som de flesta andras är, men jag ska göra mitt bästa och försöka blogga direkt det händer nåt kul! Kameran ska packas i väskan på en gång så den följer mig varje steg jag tar! : )


Imorgon är det tänkt att vi ska visa upp våran lägenhet, det kanske inte är det mest planerade vi har gjort på sistonde, men med det rätta priset så säljer vi gärna! Och om det skulle bli försäljning så blir det nog att flytta tillbaka till ske-hamn medan husletandet fortsätter! 
Jag hoppas också att vi hinner svänga förbi matfesten och käka lunch innan Ante ska och jobba, och självklart att det är bättre väder.. för nu är man rätt less på detta regnande!

Nu ska jag gå och vara lite social med A som just kom hem från jobbet.

Ha en jätte härlig helg allihopa!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0