Sådär..

då var jag klar med att torka golven. skönt. Av någon konstig anledning så infaller alltid mina riktiga städil mitt i natten, helst där vid 11-12 tiden på kvällen SÅ jag började lite inatt när vi kom hem men fortsatte nu på morgonen. Var inte lika sugen på att städa idag,, meen vad gör man?

Igår var vi först hos Antes mormor med det gänget och såg kalle anka och åt god mat. Efter maten och lite prat och mys så blev det julklappsutdelning. Eftersom Antes mamma& M, S&E har varit i Thailand de 2 senaste veckorna så var alla julklappar därifrån. Ante fick parfymer & tröjor, och jag fick en bikini, väskor, ljusstakar osv. Sen fick jag även en jättefin julklapp av nicke. Thank you!

Vid åtta tiden ringde mamma & sa att tomten var påväg till dom så då var det bara att packa ihop sakerna och åka vidare mot vinggatan. Hos mamma var det fullt hus, alla jannes barn var där + barnbarn så det var paket och papper överallt i vardagsrummet. Jag & Ante hade tydligen varit snälla i år också för vi hade några klappar även där. En fleecejacka, linne, jättefin ljusstake & en expedit bokhylla var några av sakerna vi fick där!:) Tacktack!:)

Jag gav ju också bort pärltavlorna igår. Tyvärr så var inte W med så det var bara E som öppnade paketet. Men idag vid halv 2 ska vi åka till dom för då har W kommit hem så då får jag se vad han tycker, (och hoppas på att den fortfarande är hel!) Men nu ser jag att klockan börjar vara liite för mycket. Lisa & Johan är nog snart påväg hit så jag måste skynda mig in i duschen Lägger in bilder på tavlorna sen, jag måste bara komma ihåg att fota dom idag;P


Kramkram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0