Storm!

Det låter verkligen som att det är riktig storm ute. Det smäller från balkongen & det susar i fönsterna hela tiden. Jag som hade tänkt få med mig stina på en långpromenad. Stina ska nämligen få vara hos mamma & janne ikväll medan vi är på nyårsfest & då kan det vara bra om stina inte är så pigg. haha. För just nu är ju bruden i löpen & då kan det bli kämpigt för stackars Backi som också ska fira in det nya året hos mamma. Så därför är det bra om stina är lite halv seg ikväl för då kan det vara lättare att sära på de två hundarna emellanåt. i olika rum :P

Nä, nu måste jag klä på mig & gå ut sen blir det att måla naglar & äta lunch m.m för vid 18-tiden ska jag vara redo att åka ner till hamn så vi kan åka direkt A är klar, Han jobbar nämligen till 17.30 idag.. stackarn.


Om jag inte hinner skriva mer idag så önskar jag alla ett Gott Nytt År!
Ta det lugnt med alla raketer & alkoholen gott folk;P
Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0