Bilj*vel!

Idag hade vi en liten förhoppning om att vi skulle få igen våran bil, lagad & fin! :P
men istället så fick vi veta att det inte alls bara var fläktremmen & några motorfästen som var trasiga (eller vad det nu kan heta) utan även kamremmen. Yes. så glada vi blev. Nu kommer det inte längre att vara så "billigt" som vi trodde.


En glad nyhet är iallafall att min snälla vän Jessica har skrivit ut mina mönster till mina nya projekt som ska vara klart innan julafton. så det är bara att börja.. det är ju bara.. 21600 pärlor som ska läggas!


Nu ska jag fortsätta se slutet på Design Simon & Tomas för att sedan vänta på min kära sambo!:)

Kram & godnatt. (så småningom iallafall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0