Blä.

Jag mår illa. Jag tror att det kan bero på att jag är hungrig, men vi har inget hemma som är värt att äta. Förutom typ kakor & godis. Men det vill jag faktiskt inte ha.

Idag har jag varit & fikat med mina fina vänner, Emma & Karin. Karin hade även med sig Erik-Olov, så nu har jag äntligen fått träffa han. Det verkar vara en fin kille & dom såg så söta & kära ut:) Man blir så glad av att se ens vänner så glada! :)
Det blev inte så många fynd på stan, nya ljus & årets första julklapp är inhandlad! (nu håller jag bara tummarna på att det går lika bra med resten av klapparna..) Shoppingsuget lyste med sin frånvaro idag, men det är ju tur att den håller sig borta nångång iallafall.

När jag kom hem så fick jag ett städinfall så då var det bara att passa på medan sugen fanns. Så nu känns det mycket fräschare här hemma. Skönt.

Jag har ingen aning om vad kvällen kommer att bjuda på, men det brukar ordna sig. Om ca en halvtimma ska jag åka upp till solbacken & hämta älsklingen & inhandla middag.


Nä, nu ska jag gå och ta av mig mjukiskläderna & dra mig ut.
Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0