friday.

Äntligen fredag. Så härligt! :)
Ikväll är det mys i soffan som gäller. Vi har just sett idol & nu lutar det nog åt att se nån film eller nån serie eller nåt.
Dagen har varit bra, var & badade med F-1-2-3an idag i burträsk. Vilket fräscht badhus det var, jag blev jättesugen på att fara & simma när jag var där & plaskade runt. Ska nog försöka dra mig mot edda nån dag, det är ju inte så långt bort från lägenheten så det ska nog inte vara så svårt;P

Imorgon har jag besämt dejt med Karin & jag hoppas att emma och kan dyka upp. Har jag tur får jag också träffa karins kille Erik-Olov:) trevligt!

Nu ska jag ställa ifrån mig datorn men ha en mysig kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0