lite bilder från senaste veckan!

Efter mycket letande igår så hittade jag tillslut mina advents stjärnor, men då hade jag ju inga lampor hemma som passade så det var bara att vänta tills idag innan jag kunde ställa fram dom. Men nu är dom på plats. Två av dom iallafall.. det tredje ska upp snart. efter detta inlägg, jag kom nämligen på nu att jag glömt bort den röda som ska hänga i tredjerummet!

                   
              

Såhär ser det ut i mitt kök nu ungefär. Rött och mysigt. Ljuslyktorna som ni ser är min födelsedagspresent från Karin. Super fina:)


Jag har länge letat turkosa kuddar till soffan i vardagsrummet eftersom vi köpte nya gardiner som är turkos/brun/vita.
Men eftersom det börjar närma sig jul så hade jag (vi) tänkt att vi skulle ha röda kuddar i soffan istället, men i torsdags när jag var på stan med mamma så var vi in på Ohlssons tyger & gissa vad dom hade där. Jo, turkosa kuddar. Äntligen. Så nu ligger det två turkosa kuddar i soffan, nice:)



Nu har även stina blivit Aikare. (Tack Carola) Så nu gäller det, varje match ska hon få ha på sig denna! :P
 

Det kommer troligtvis en bild på henne imorgon, annars blir det nån annan dag.


Nu ska jag sätta upp adventsstjärnan, sen hoppa in i duschen & sen får vi se om jag fortsätter med tavlan eller inte.

Kvällens pyssel.

Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa:)

Kommentarer
Postat av: e

fan. jag måste typ skaffa en hund enbart för att få klä den i den där!! så jävla snygg!

2008-11-23 @ 22:25:45
Postat av: karin

å, vad fina lyktorna blev.



så stina går att klä i kläder? tror aldrig cesar skulle gå med på det. hehe. han skulle nog tro de var nån sorts lek.

2008-11-24 @ 17:15:44
URL: http://simma.webblogg.se/
Postat av: karin

ska vi hitt på nåt iveckan? typ torsdagkväll eller så??

2008-11-24 @ 17:16:10
URL: http://simma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0