lördag.

Idag är det lördag. En lördag som känns seg. Ante ringde just och sa att han var påväg hem & med det ville han nog få fram att jag skulle vara redo att åka mot ske-hamn när han väl kommer. Nicke ska nämligen flytta lite saker idag till sitt hus & vi ska hjälpa han lite. Men jag är seg, väldigt seg. Huvudvärken gör ju inte saken bättre heller. När jag äntligen masade mig upp ur sängen så hamnade jag här, i soffan med datorn. Jag borde gå och duscha men det kan vänta några minuter..


Ikväll hade jag tänkt bjuda in mig på mat hos mamma & janne. A ska nämligen på rockfest med jobbet. Ska bli kul att se hur han ser ut när han tagit på sig alla kläder han ska ha. det är nämligen utklädning som gäller.

Igår var vi hos jim & jessica & såg idol-sämsta programmet hittills. Och jag tycker inte att det var Robin E´s tur att  åka hem. No way!

Aja, jag måste nog försöka ta mig till duschen så jag blir klar nån gång.
Skriver kanske mer senare.
Byyyye.



(ursh, vilket ointressant inlägg..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0