Nu sitter..

jag här igen. Vid datorn. På jobbet.
Ni kanske tror att jag inte gör något på eftermidagarna, men det gör jag. Det är bara det att efter lö 14 när "mina" elever har slutat så är det inte så mkt mer att göra. Om det inte är nåt som ska förberedas eller så.. men dagens förberedelser har jag redan gjort klar. Allt jag har kvar att göra är att gå över med lite papper + en pärm till F-1-2ans klassrum. Inte så mycket alltså!
Kl 15.40 slutar barnen och då ska jag skjutsa hem några elever till Mora & sen bär det av hemåt. Det känns lite halvjobbigt att köra hem nu mera, iallafall när vi slutar kl 16. Det blir ju så fruktansvärt mörk ute kolsvart om man ska vara exakt. Så när det är kolsvart + att man får möte hela tiden som gör att man blir bländad, så är det inte så roligt. Men det är sista dagen för i veckan som jag kör. Skönt.

Efter jobbet var det egentligen meningen att jag & mamma skulle gå på stan en sväng.. men hon ringde just & då bestämde vi oss för att ta det imorgon istället. Jag slutar nämligen tidigare då! Och det ger inte så mycket börja gå på stan kl 17, det är ju så mycket som snart ska stänga då.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, ska gå en promenad med lillan iaf. Och sen får vi se vad vi hittar på. Kanske blir en film eller nåt..

Nu ska jag gå över till klassrummet och göra helt klart.
Kanske hör av mig senare ikväll.
kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0