ombyte.

Imorgon ska jag och Maria byta plats en stund. Antingen en eller två lektioner, vi får väl se.
Maria var nämligen sugen på att få vara inne på skolan och hitta på något med barnen, för i vanliga fall jobbar hon på dagis & fritids så imorgon gäller det. Hon ska få vara med F-1-2orna och jag ska vara på dagis med de små liven. Det ska faktiskt bli riktigt kul:) Man träffar ju annars bara dagisbarnen när man är ute på rasterna. Så det kanske blir mycket bus imorgon förmiddag! :P

Ikväll ska jag och Emma fara och simma. Det ska bli så skönt.. jag hoppas bara att jag håller mig ovanför ytan. Jag började nämligen bygga en av tavlorna igår och tiden gick så fort så jag gick inte och la mig förrän efter halv 12... så jag är lite halvtrött idag faktiskt. När jag sen kommer hem efter badet så ska jag & A mysa till det med lite räkor & annat smått & gott!;) och tända ljus såklart!






Nu ska vi snart åka hemåt & då ska jag...
 1 ...få mig nåt i magen så jag orkar simma
2. ....Packa ihop alla badsaker
3. ....raka benen. (apan i mig börjar synas allt för mycket:P)
4.
...Gå ut med stina...


Då vet ni vad jag håller på med fram till klockan 18.30 :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0