Oriflame.

Nu börjar denna torsdag lida mot sitt slut. Snart är det dax att dejta sängen några timmar.
Imorgon är jag ledig & då blir det en mys dag med mamma, syster & johan. Det blir en sväng på stan, kanske en sväng förbi Kåge också sen på eftermiddagen ska vi baka pepparkakor. Mamma har redan börjat förbereda degen:)

Ikväll har jag varit på tjejkväll hos Ulle, riktigt trevligt.
Eftersom hon säljer Oriflame produkter så hade hon självklart en visning av några av dom + att hon hade flera kataloger. Så det blev en liten beställning.. så nu är det bara att vänta några dagar innan sakerna kommer:)


Nu ska jag krama ante lite innan jag somnar, för jag känner att ögonen börjar säga ifrån...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0