stadstur.

Då var man hemma igen då. Gick först ut på en promenad med stina i det fina/ soliga vädret. Jag tog även lite kort men det blev inte så många bra den här gången, det är inte så lätt att ta kort när man håller i kameran i ena handen & stina i den andra. För stina är inte så duktig på att stå stilla när man vill att hon ska göra det:P

När jag komme hem från promenaden så bestämde jag mig för att ta mig en sväng ner på stan också så det var bara att traska vidare.. idag hade bara ck öppet men det gjorde inte så mkt. Jag var inte så sugen på att vandra på schtaan heller. Det blev iaf ett köp, (två om jag räknar med chokladkakan som jag köpte för att orka gå hem igen..) en tröja från VeroModa.

Nu ska jag sitta & slappa ett tag framför datorn & sedan blir det att hoppa in i duschen för att sen äta middag & vänta tills A slutar. För då blir det raka vägen mot Ske-hamn. Birger ska hjälpa oss att sätta in motorvärmaruttaget i bilen. Gud så skönt det ska bli att få sätta sig i en varm bil de mornar jag ska köra!

Nu ska jag uppdatera mig genom alla intressanta bloggar som finns..
Pusshej!


          

lite bilder från dagens promenad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0