stig´s

Nu är jag hemkommen från en mysig fika med världens bästa arbetslag. (ja, det är ni faktiskt! Det kommer bli svårt att hitta ett lika bra arbetslag i framtiden!) Det var bara synd att de stängde redan klockan åtta, men vi får som sagt göra om det nån annan gång och då får vi åka dit tidigare än sju:)
Eftersom jag skippade träningen ikväll för att gå & fika så bestämde jag mig för att ta en promenad hem & då är det ju bra att man har en snäll Mattias som ville gå med mig en bit på vägen. För utan honom hade det nog blivit att åka bil med Ulle;P Thank you!






Nu ska jag inte skriva mera, för nu ska vi se ett avsnitt av House + att jag ska börja med en av mina tavlor:)

Puss&kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0