minnet..

är bra men kort.

Eftersom Ulle är hemma med sjukt barn idag så tog jag på mig ansvaret att vara bussvakt.
Några skulle åka med 14.10 bussen och A skulle åka med 14.30 bussen till Skellefteå. Inte så svårt att komma ihåg, eller hur!?
Men jag lyckades såklart..
Jag skickade iväg de som skulle med första bussen och tänkte när jag gick in igen att jag inte skulle glömma bort att skicka A med nästa buss.. Men jag strosade omkring lite i personalrummet och satte mig en stund framför datorn.. Helt plötsligt kommer Sus in och frågar om jag skickat A med bussen.. vilket jag ju inte hade.
Så jag sprang ut och över på fritids, men under tiden jag sprang över så passerade bussen.. utan A. Bra jobbat!
Nu är det ju tur att dom är så snälla på fritids och låter henne vara kvar tills vi lärare slutar så hon får åka med oss.
men jag har lite dåligt samvete iaf. Ulle, du får inte vara borta. Jag behöver dig! :)


Nu ska jag fortsätta jobba den stunden som är kvar och sedan blir det hem för att äta middag sen vidare till mamma för att fortsätta röjningen hemma hos henne!

Vi hörs kanske ikväll igen. Om det händer nåt vettigt som är värt att skriva om såklart. hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0