Nu..

är det snart hemgång som gäller. Annica och Mattias håller på att planera klart inför morgondagens skoljogg men sen är det dax att åka hem. Dagen går så fort när man slutar kl 15.
Det ska bli kul att se vad A & M har hittat på för trevligheter inför morgondagen:)

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, jag har inte helt besämt mig.
Eller min plan ser ut såhär, när jag kommer hem hade jag tänkt baka nåt gott att bjuda på på lördag, sen äta middag, träna, och förhoppningsvis hinna se slutet av hockeyn som ante ska ta hem. Så frågan är ju egentligen inte vad jag ska göra, utan hinner jag göra allt jag har tänkt?! Det beror lite på vad vi har för ingredienser hemma... (om vi har några överhuvudtaget) och om jag hinner baka idag. annars tar jag nog det imorgon.

Nä, nu ska jag gå och packa ihop mina saker.
skriver nog mer ikväll!

ha en fortsatt trevlig torsdags eftermiddag/kväll alla läsare!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0