rönnskärsfesten.

Egentligen så var jag inte så sugen på fest när jessica i måndags bad mig att följa med, men ante tyckte att jag skulle följa och jag hade ju faktiskt inget annat planerat för gårdagskvällen så jag bestämde mig att hänga med. Och lika glad är jag för det! Så mycket som jag skrattade igår har jag nog inte skrattat på länge, Tack Jessica!


Kl 19 var det dax att infinna sig i c-salen på folketshus. Jag, Jim, och Jessica var bland de första som kom dit men efter några minuter så dök dom upp en efter en..

Det var bestämda platser vid 4 st bord.
V-bordet = Vuxenbordet
D-bordet = Damlaget
A-bordet = Herrlaget 
P-bordet = Partybordet

Jag har inte tänkt berätta vilket bord vi fick sitta vid, det får ni lista ut själva:P

Det serverades god mat, Kycklingfilé med ris och/eller pommes, couscous sallad, en sorts rödbetssallad, tomat&oliv sallad och en vanlig grönsallad. Så det var en hel del god mat. 

Det lektes lekar och pratades, sjöngs och skrattades så det var en riktigt lyckad kväll.
Trist bara att i stortsett alla började fara därifrån vid 23-tiden..så vid 00 tiden så var festen slut. Då hade alla droppat av en efter en tills det bara var jag,jim, jessica och jenny kvar. Men vi hade engligen inga planer på att fara hem men vi hade inga val. Ölis låste nämligen ut oss så vi var tvungna att stå ute i kylan för att vänta på skjuts av A som skulle köra från stan. Vi pallade inte att stå ute så länge eftersom det var så himla kallt så vi gick till Jenny och pratade en stund innan det var dax att åka hem.

Tack Jessica, och Jim för en riktigt trevlig kväll! Nästa gång hoppas vi att ante är ledig så han också kan hänga med:)

Nu tänkte jag lägga in lite bilder från gårkvällen, men vissa bilder utelämnar jag från bloggen, eller vad säger du Jessica? ;P 

dukningen
 lotteri, Jessica fick vinna ett av de bästa priserna. 2 luncher på Ombord:)

    Några vid mitt bord. 
     Världensbästa Jessica
     Melodikryzz
 Haha, såhär kul hade vi!   
 korvfångar-tävling   
äggkastar-tävling
 Haha, den lilla är Jims & den stora är min och Jessicas;P

    
Här börjar vi spåra litegrann. Så därför lämnar jag resten av korten osedda. Men ni får ju se några iaf.




Nu måste jag skynda mig ner i tvättstugan och hänga upp tvätten. Måste bara hitta åt mössan först, jag har nämligen kvar gårdagens smink och ser inte alls så pigg&fräsch ut, så jag hade tänkt gömma mig bakom mössan. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0