Som vanligt...

på söndagar så kommer en resumé av helgens bravader.

I fredags blev det pizza på kajvägen med Jim, Jessica & Jonte. Och efter lite bus och mys så såg vi idol & äntligen åkte Jesper hem. Han är en sån där person som jag inte tål att se på, han sjöng väl ok men han gick verkligen inte att titta på!
Det var en riktigt trevlig kväll, som alltid när man umgås med den där familjen:)


Lördagen började med att jag for till mamma för att hjälpa henne att rensa ur lite i huset, och det är på tiden. Mitt rum är ett av rummen som måste rensas ur så jag försökte sortera lite, men jag måste tillbaka för att fortsätta.. mamma har nämligen använt mitt rum till att måla så jag klarade inte av att vara där inne så länge pga av lukten!
När vi blev less på att städa..vilket inte tog så lång tid så åkte vi till stugan. Janne var redan där för han åkte dit redan i fredags! Jag & mamma gick på en liten svamp promenad, och tro det eller ej, men jag/vi hittade faktiskt lite trattkantareller. Det är så mysigt att få vara i skogen och strosa på!
På kvällen blev det mys i soffan framför fotboll och annat.

Idag var det inte så mysigt väder i stugan så jag och mamma bestämde oss för att åka in till stan en sväng och strosa. Så vi gick ca en timma på stan men jag hittade faktiskt två fynd. En kofta och en mössa! :)
Sen unnade vi oss även en fika paus på waynes!
Ante var ute igår och firade en 40åring på ica så kvällen ser ut att bli lugn;P Vi fick ju våran beställning i fredags (från slöjddetaljer) så det blir nog att bygga lite pärlor ikväll tror jag, jag vill ju bli klar med den så jag får se resultatet!


Bilderna från helgen kommer senare ikväll eller imorgon, datorn vill inte samarbeta just nu!

kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jesse

Duuu..en fråga..visst hade du typ MVG i tyska? =P för nu är det såhär att jag har hittat en sida med massa gratis mönster men allt är ju på tyska..=P haha vill du bli min tolk? timlön? =P

2008-10-13 @ 20:48:01
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0