säsongsstart!

Jajemen, igår var jag på hockey. Skellefteå Aik - Rögle. Vi blev bjudna av den ideella föreningen, först på super god mat och sedan biljetter till hockeyn. JAg kan inte direkt påstå att jag är speciellt intresserad av hockeyn, jag tycker det är kul att se matcher osv men jag kan inte så mkt om sporten, Regler och spelar osv. men jag försöker lära mig lite för varje gång. haha. Förra säsongen lärde jag mig iaf att Anders Söderberg har nr 26. (typ stolt)
Sen är det så härligt att vara på hockeyn och höra klacken heja fram sitt lag, då blir man faktiskt ganska så taggad själv också!

Utöver hockeyn igår så satt vi i ett konferens rum och pratade, åt gott och hade allmänt trevligt. Så det tackar vi för. Det var också kul att se vilka som satt med i den ideella, och härligt att några av "medlemmarna" inte ens har någon elev kvar på skolan. Det är bra gjort!

Annars i veckan så har det inte hänt så jätte mycket faktiskt. Men det ska bli skönt med helg ändå, få samla tankarna och vila upp sig lite inför nästa veckas äventyr!

Kram! 
 Nästa hemmamatch: AIK vs. Linköpings HC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0