stadstur.

Nu är jag just hemkommen från en tripp på stan. Ante fyller år på tisdag så jag kände att det var på tiden att ta tag i presentletandet. Som vanligt så önskar han sig ju ingenting, så det är inte det lättaste att hitta något åt han. Men jag tror & hoppas att han ska tycka om det jag har inhandlat.

Nu är det bara en present till Jonte som återstår. Han fyllde ju ett år i går! :)
jonathan på kräftskiva :)
Grattisgrattis:)


Snart är det dax att skjutsa Ante till jobbet och sen får vi se vad som händer. Baka? Städa? Gå promenad? Tvätta?
Som ni märker så finns det en hel del som borde göras, men vi får se vilket humör jag är på när jag kommer tillbaka.

take care!

(mina blåbärsmuffins blev godkända)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0