benvärk.

Idag har vi hunnit med en hel del olika saker. Flängt både hit & dit.
Vi började dagen med att besöka Nolia med Madde. Det blev mest att vi kikade runt & inte så mycket shoppande.
När vi kom hem så åkte vi förbi pappa & gänget innan det var dax att åka tillbaka till bureå för husvisning. Huset var inget för oss så vi åkte därifrån rätt snabbt. På vägen hem kom vi på att det var en till visning idag, i ursviken, så vi passade på att svänga in även där. Det huset var helt klart mer intressant så det blir nog att åka dit även på onsdag när nästa visning är:)
Middagen åt vi på Ombord med pappa/faster/farbror & co.

Dagen har varit bra & händelserik. Vädret kan man ju inte direkt klaga på heller. Nu håller jag tummarna för en lika trevlig dag imorgon & det lär det nog bli. Karin kommer hit & det var jättelängesedan jag träffade henne så det ska bli kul:)

Nu väntar sängen.


Kommentarer
Postat av: Frida

jag tror buss vi kanske kan slå följe jag är helt LOST i Luleå =) ska du på infoträffen den 19:e??

2009-08-06 @ 11:45:33
URL: http://tokiz.blogg.se/
Postat av: Lina Ståhl

Hej Johanna. Såg att du ska börja i luleå på distans utbildning. Jag också :) Fast inriktning mot fritids, blir det buss upp för dig den 26:e eller?

2009-08-06 @ 21:14:06
URL: http://linuld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0