första isträningen.

Idag har det varit en alldelens underbart varm & solig dag:) Jag hoppas det blir lika bra imorgon.

Idag har jag hunnit med att träffa karin, vi satt ute på balkongen & bara pratade & njöt i solen. Super kul att träffa dig vännen:) Vi har också hunnit med att, för första gången, vara på AIKs första isträning. Jag är återigen helt fascinerad av hur mäktigt det är att vara & se Aik. Jag blir rörd när jag är inne i ladan & ser alla fantastiska skelleftebor som verkligen stöttar och hejar fram vårat lag. Otroligt. Synd bara att hon som verkligen älskar detta laget jobbade idag & missade första ispasset. Hade jag kunnat byta med dig hade jag gjort det:)
Efter hockey besöket så åkte vi till storgrundet och grillade med B & B, därefter blev det ett besök i badtunnan innan vi styrde peggan hemåt. Och här är vi nu, i sängen.. snart redo att sova.

Morgondagen spenderas i en stuga. Nära ostvik. Nåt med karl i namnet. kanske karlsgrundet eller något liknande. Hos Catta & Johan med barnen. Ska bli super trevligt att se hur de har det i stugan. var tre år sedan vi var där sist så jag kommer inte ihåg så mkt.

Nu blir det godnatt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0