inlines

klockan nio går bussen till stan. Så om ni ser någon vinglandes på inlines så är det bara jag, jag lovar att jag ska försöka att inte köra på er. men för erat eget bästa. Håll er undan! :P


Dagen har hittills varit helt underbar. Började dagen med att åka till Catta & Johan + Maja & Frida. Super trevlig familj i en jättefin stuga underbart belägen vid havet. Vi blev bjudna på lunch, badade i deras pool & åkte en tur med båten. I deras stuga skulle jag kunna stanna förevigt:)
Tack för en trevlig förmiddag:)


Kram på er! & håll tummarna på att vi tar oss hem levande:P

Kommentarer
Postat av: Lina

Okej, vilken buss blir det du åker från stan då? Jag tror att det blir bil för mig eftersom det är så knepigt med buss härifrån in till stan så tidigt på morgonen. Så om du är sugen på att åka med så kan jag hämta upp dig :)

2009-08-07 @ 22:09:31
URL: http://linuld.blogg.se/
Postat av: Frida

jag vet inte bara om det är nödvändigt=)! ser att Lina också ska läsa nu börjar det ju kännas riktigt bra när man har nåhra man känner till i "klassen" =)

2009-08-09 @ 21:35:22
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0