säng

I dag åkte vi till Ersmarks möbler för att kika litegrann, vi hade hört att de skulle ha rea på sängar så vi åkte dit för att mestadels kika runt lite. Vi har en säng, men i den så är madrasserna olika höga & det kan vara rätt så störande när man rullar över "kanten" till antes sida. Han blir inte heller alltid så glad när jag kommer rullandes.. haha. Han brukar nämligen ofta bli uttryckt av mig. Han får ingen plats medan "min" sida av sängen är tom:P
Så idag åkte vi för att kika på sängar & det blev faktiskt att vi köpte en också:) Så nu längtar jag till mitten av september då vi ska hämta sängen & jag håller tummarna på att vi fått huset tills dess så vi direkt kan packa upp den. Det vore supernice!:) Vi har även beställt ett sideboard från svenskahem idag. Skitläckert i valnöt. Den kommer passa perfekt i vardagsrummet!:)

Efter att jag lämnade av A på jobbet så åkte jag raka spåret till örviken för att spendera lite tid med pappa. Vi har pratat en hel del, varit & handlat & planerat lite pyssel som jag vill ha till huset. Tror det kommer bli riktigt bra!
Vi åt även middag tillsammans och tog en liten promenad. En mycket trevlig kväll faktiskt. Var dessutom längesedan jag var där själv & såhär länge så jag tror att pappa uppskattade besöket också:)


Inatt ska vi sova här hos mamma, de har nämligen semester så de bor i stugan nu:) Så jag ska nog passa på att bädda i deras säng så vi snabbt kan lägga oss & sova innan vi blir för trötta.

Godnatt kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0