skola? jag? är det så?

Jag har just börjat inse att det är på onsdag. Nu på onsdag, alltså om sisådär 4 dagar som allvaret börjar. Om FYRA dagar ska jag alltså vara förberedd & lite smått insatt i det jag kommer sysselsätta mig med i 7 terminer. Är jag förberdd då undrar ni säkert? icket. Jag har just uppdaterat mig lite i bloggens värld & sett flera som ska börja plugga nu i höst. Alla skriver om att de förbereder sig inför skolstarten osv. Ju fler bloggar jag läser desto mer panik får jag. Jag har absolut ingen koll på vare sig schemat eller litteraturlistor.. På något sätt så har jag allt för länge gått i tankarna om att det är läänge kvar innan jag ska börja plugga.. vilket inte är så bra.

Kommer jag verkligen att klara det här med distanspluggning? min disciplin har ju inte varit den absolut bästa under sommaren..
Jag vet ju att det är detta jag vill jobba med & jag vet att det kommer bli en rolig utbildning med många nya erfarenheter. Jag vet också att jag redan nu har en hel del med mig i ryggsäcken, både i positiva & mindre positiva saker.
Så varför tvivlar jag nu? nu när det är så nära.. Om jag bara kunde känna att jag hade koll på läget så skulle nog allt kännas mycket bättre. För just nu har jag ingen koll överhuvudtaget.


Kommentarer
Postat av: Lina Ståhl

Jag kan trösta dig med att jag inte har någon koll heller än. Som du säger så känns det som att det är skitlångt bort innan nåt börjar. Hmm... kommer nog kännas så på onsdag också. haha. Har du tänkt ligga över i luleå till veckan eller åka hem?

Tänkte jag kunde skicka med en länk med schemat också eftersom jag lyckade hitta det för några dagar sen :)



http://www.ltu.se/PdfRutschema/schedule.pdf?showWeekend=false&startWeek=934&showEvening=false&stopWeek=944&combined=false&largeText=false&objId=60982000



just det, vilken tid tror du vi ska fara på onsdag, är väl bra att vara ute i hyfsat god tid i alla fall :)

2009-08-22 @ 16:35:22
URL: http://linuld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kommer nog att åka hem varje dag nästa vecka. Har lite problem med barnvakt och sånt. Markus jobbar kväll en av dagarna så jag kommer nog inte att kunna vara med på kvällarna uppe i luleå. Såg att det var frivilligt att vara där torsdag och fredag så jag får se hur det blir för mig, om jag åker alla dagarna eller inte.

Men sen skulle det vara ganska skönt att vara kvar där ibland i alla fall.



Men om jag skulle hämta upp dig typ halv 7 så kan jag hämta Frida strax efter 6 i ursviken. Tar väl ungefär 1,5 timme upp? Då är vi där typ 1 timme före uppropet...

2009-08-22 @ 19:26:01
Postat av: Johanna

Du har inget att oroa dig för... Kommer att gå sååå bra!



Kramis :)

2009-08-23 @ 00:26:23
Postat av: Sara H

Ovanstående var inte från dig själv om du undrar... haha... utan från mig ;)

2009-08-23 @ 00:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0