effektiv?

Ja, jag hade ju tänkt vara så duktig & effektiv under tiden A är på jobbet. Men det har väl inte riktigt blivit som jag tänkt. Pappa kom förbi efter jobbet & åkte just hem så jag får väl försöka vara lite duktig nu istället. Den lilla tid som är kvar. Hade nämligen tänkt hinna göra maten också så vi kan äta direkt han kommer hem.

Ska sätta mig & läsa lite böcker om matematik som jag måste ha till uppsatsen vi ska skriva över jul.
Fick lite panik när jag pratat med frida idag om hur långt hon har hunnit. själv så har jag inte skrivit en rad än. Tror dock att det kommer gå rätt "fort" när man väl sätter sig & kommer igång.. frågan är ju bara när det händer. haha. Imorgon blir det date med bea på skeria då vi ska förbereda oss lite inför omtentan vi får den 17onde. plus att jag har lite frågor som jag hoppas att hon kan svara på:)

Nu, tillbaka till "det matematiska barnet"

Kommentarer
Postat av: Frida

nej men så får du inte känna tänk att jag måste göra bort saker och ting nu för att sedan spendera typ 2 veckor med Mollie under jul och då blir det inte mycket gjort kan jag lova=)!!



kramar

2009-12-08 @ 20:54:33
URL: http://tokiz.blogg.se/
Postat av: Bea

Åå herre! Jag har just och pass klurat ut vad jag ska skriva om ;)

2009-12-09 @ 08:31:57
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0