flitiga johanna

Jag vet inte riktigt vad det har varit med mig idag, men jag kan lova er att jag inte suttit stilla många minuter. De få gånger jag suttit stilla har jag faktiskt läst lite inför tentan. Men det känns väldigt skönt att vi har ett bra tag till på oss att plugga, för jag har absolut ingen koll än känner jag.

Annars idag så har jag hunnit slå in alla julklappar som jag har hunnit köpa. Är en eller kanske två kvar men de ska jag strida för att få tag på imorgon. Jag har skottat. Jag har varit ute på en kort promenad. Jag har städat i "lila" rummet. Jag har lagat mat. Jag har skottat. Jag har dammtorkat. Jag har varit social med pappa. Jag har skottat ännumera. Jag kom för en stund sedan in efter att först ha skottat gården + att jag flyttade några snöhögar så att det ska bli lättare att skotta framöver. Den mängden snö som kommit de här dagarna har gjort att vi nästan in rymt någon mera snö. Men nu är det fixat. Jag hoppas att ante ser hur duktig jag varit när han kommer hem från bion, om inte så kan det hända att det förvinner en julklapp. haha.

Nu ska jag unna mig en apelsin & sedan blir det nog sängen. Jag känner nämligen att jag håller på att somna sittandes på stolen..


Imorgon blir det en efterlängtad date med brudarna på skeria.
Lämna igen några böcker & önska varandra god jul:)


Godnatt kära vänner:)

Kommentarer
Postat av: Bea

Tusen tack än en gång för Theas julklapp (som inte är öppnad än, när hon som ska öppna den sover eftermiddag ;P) Du är så söt! God jul! KRAM!

2009-12-23 @ 13:12:25
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0