God Jul.

Den första julen i vårt alldelens egna hus är nu över. Det har varit en jätte trevlig & lyckad dag & kväll. Julfrukost hos mamma & janne. Därefter förberedelser inför middagen med antes föräldrar med respektive + mormor & ecke. En sak vi lärt oss idag är iallafall att vi inte behöver köpa lika mycket mat till nästa gång vi ska ha huvudansvaret för julafton. Det är nämligen lika mycket kvar. Om inte mer:P
Men som sagt, en riktigt riktigt trevlig julafton. Tack:)

Jag fick faktiskt några julklappar också, blandannat en skrivare av ante + lite bra att ha saker till köket av svärfar:) julklappar är verkligen något som hör julen till. Vi hade även bestämt att vi skulle köpa trisslotter istället för julklappar & vi vann nästan 1000 kr. Blev iofs betydligt mindre i vinst om man räknar på hur mycket vi lagt ut tillsammans. Men ändå kul att vinna lite iaf:)

En julklapp värmde extra mycket idag. Jag blev så rörd att det tårades i ögonen. Hon som gav mig detta betyder någonting speciellt för mig. Det går inte riktigt att beskriva relationen som vi har, men det jag kan säga är att jag saknar henne. Mycket. Hon är en fin vän som jag vet att jag alltid kommer ha vid min sida, på ett eller annat sätt. Hon har en speciell plats i mitt hjärta. du vet vem du är. Tack vännen:)

Nu väntar lite mys i soffan innan det är dax för sängen. & är ni hungriga så är det bara att kika förbi;P

Jag hoppas att alla jag känner haft en riktigt mysig julafton.

Julkramar från dungatan:)


Kommentarer
Postat av: Jesse

haha men så taskigt, alla du inte känner då? Önskar du inte dom en mysig jul? =P

2009-12-25 @ 08:32:03
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0