insnöade.

När ska det sluta snöa egentligen?
Imorse när vi steg upp så var det minst 2dm snö på bron. På resten av tomten var det nog närmare en halvmeter.
Jag vet att jag har skrivit tidigare om att jag tycker det är kul att skotta. Men någon måtta får det faktiskt vara. Nu tycker jag att vi pausar snön åtminstonde några dagar!
Jag håller iaf tummarna på att det inte kommer lika mycket snö inatt. Ante börjar nämligen jobba klockan 6 & då måste han ju kunna få ut bilen.. Jag är förberedd på att stiga upp vid femtiden & skotta..

Som tur är så har vi rätt så mycket mat kvar i kyl & frys om vi skulle snöa in under natten;P

Nu väntar match nr 2 i jvm. Heja sverige!

Kommentarer
Postat av: moa

Har messat dig angående fika; är du sugen? Vad tror du om lördag?:)

2009-12-28 @ 20:57:26
URL: http://moawestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0