julkänslor.

Jag önskar att jag hade mer julkänslor än vad jag har nu. Det känns inte riktigt samma sak att fira jul nu för tiden. Det känns bara som att alla runtomkring ser allt det jobbiga istället för det trevliga & mysiga som hör julen till. Jag tror att allas negativitet speglas av på mig, men jag gör allt för att skaka av mig det. Julen är en mysig högtid & då får alla andra säga vad de vill!
I år kommer jag för första gången att fira jul hemma i vårt eget hus. Det ska bli så skönt att slippa flänga runt en massa. Vi kommer att vara nio stycken här vilket är rätt lagom. Så efter helgen ska vi trängas med alla andra människor så vi också får någon mat att bjuda på. Vi har bestämt att det ska vara knytis så det är egentligen inte så mycket att fixa:)

Julgranen är klädd & de flesta klapparna klara. Jag har dekorerat några apelsiner med nejlikor & jag har bakat dumlekakor. På söndag blir det att göra köttbullar & något annat julgodis:)


imorgon vankas tjejmiddag & utgång så det är väl bäst att jag börjar fundera på vilken outfit jag ska ha på mig. Känns inte som att det finns så mkt att välja mellan. som vanligt.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Bea

Är faktiskt lite avis att ni får ha en jul hemma! Det kommer nog att bli skitmysigt!

Ha så kul på festen, kram!

2009-12-19 @ 19:44:18
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0