kamera.

I väntan på att pappa ska komma & hämta mig så tänkte jag lägga in några bilder som jag hittade på kameran. Jag har ju varit jätte tråkig på sistonde & inte delat med mig av så många bilder. Här kommer iaf några bilder på de söta busungarna som var & hälsade på med sina mammor för ett tag sedan. Plus att jag har några bilder på vår fina julgran. Tyvärr så är det inte alltid så lätt att få till en bra bild, men ni får två varianter av det så då ser ni ungefär hur den ser ut iaf:)

 
   
 
Här är de två busarna i full gång med att testa om våra möbler verkligen fungerar. & det gjorde dom, de var i princip perfekt anpassade för dessa små töser:) Sen kan ni ju uppmärksamma jackan på Mollie, hon tyckte nog att det var lika kallt här hemma som jag gör:P

 


Sådär, dessa bilder får räcka för tillfället. Jag ska nämligen hinna plocka ur diskmaskinen innan pappa kommer & det tog tillräckligt lång tid att ladda upp dessa.

Varma kramar i vinterkylan:)


Kommentarer
Postat av: Bea

Sååå fina bilder :D Riktiga små busungar!

2009-12-19 @ 19:41:49
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0