loove my kitchen.

Idag blev det tyvärr inget fikande hos frida. Hon ligger sjuk med feber så vi får ta det en annan gång när hon känner sig piggare. Krya på dig! & tillåt dig själv att vara sjuk. Böckerna kan vänta några dagar:)

Ante åker inte & jobbar förrän om en timma ungefär så när han har åkt blir det att vara riktigt duktig i fyra timmar tills han kommer hem. Vi har ju inte träffat varandra på flera dagar så det är prio 1 just nu:)

Nu har jag iallafall fått se mitt kök! Jag fullkomligt älskar det & när den nya blandaren + bänksivan & diskhon är på plats så kommer det att vara hur-fint-som-helst. Jag är lyckligt lottad:)
Även fast luckorna är gamla & lite skadade här & var så gör det inget. Jag går in i köket lite då & då bara för att se och njuta:P

 


Kommentarer
Postat av: Bea

Meen det är ju skönt att ha satt upp granen iaf, lite naket ser det ut. Men det ska vi ju ändra på ;) Skönt att skapa lite julstämning hemma, när vi har så mycket annat ståhoj att tänka på!

Kul att du är nöjd med luckorna :D Kram

2009-12-08 @ 13:38:35
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Annica

HEJ



Kan man inte få se lite bilder på ert kök. Vi funderar på att byta bänkskiva, ho, blandare och fläkt. Kan behöva lite inspiration. Ses vi på middagen den 20de? kram

2009-12-09 @ 18:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0