lugnet infinner sig:)

Ja, som ni märker så är det lite upp & ner i mina inlägg här på bloggen. Ena stunden helt galen andra stunden rätt så nöjd med tillvaron. Så kära läsare, ta mig inte på allt för stort allvar.

Nu har jag skickat in kompletteringarna som egentligen inte var så svår att göra & som vi över arbetade en hel del, meen om man då ska tänka positivt så har vi ju lärt oss en hel del idag. Allting klarnade efter att jag ringt till examinatorn så hon fick förklara hur jag skulle göra & samtidigt hur de andra skulle göra. Hon förklarade också att tentan inte skulle vara så svår & lite andra saker. Så det var skönt. Men efter att vi blivit klara med kompletteringarna så var vi alla tre rätt så slut i huvudet men vi lånade faktiskt några böcker som är bra att ha till arbetet vi ska skriva över jul.

Jag känner mig faktiskt rätt så lungt nu, både över omtentan, tentan i januari & matte uppsatsen. Matteuppsatsen känns faktiskt riktigt intressant:) Det är tur att vi har varandra & jag kan inte förklara hur mycket jag uppskattar mina kära pluggvänner. Frida & Bea, tack för att ni valde att plugga samtidigt som mig:)


Sedan jag kom hem har jag dammsugit hela huset & nu ska jag börja packa inför resan imorgon. Klockan 9.50 går flyget & förhoppningsvis ska jag kunna lägga böckerna på hyllan under helgen men det återstår att se:)

Jag kommer nog inte hinna blogga någonting under helgen så ni får ha det så jättebra allihopa!
Vi hörs efter måndag!
kramar!

Kommentarer
Postat av: Frida

vad söt du är vi trivs med dig också=)! ha så roligt nu och lägg för guds skull böckerna åt sidan i helgen och umgås med din syster istället=)!!



kramar

2009-12-02 @ 23:08:32
URL: http://tokiz.blogg.se/
Postat av: Bea

Instämmer helt med Frida :)) Kram!

2009-12-03 @ 08:53:45
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0