oskrivet blad.

Jag har ännu inte kommit igång med mitt skrivande. Det känns lite svårt att bara skriva mellan 450-600 ord som inte ens motsvarar en dataskriven A4 sida. När jag väl kommer igång kommer det säkert att gå undan men det knepiga är hur man ska börja.. Det knepiga är bara att få med allt som de vill att man ska skriva om. För jag har inte tänkt göra ännu en omtenta på denna uppgiften. den saken är iaf klar.
Jag känner mig inte ett dugg orolig för jag vet ju att jag kommer hinna klart.
Det känns inte riktigt som att litteraturerna jag får välja mellan har någon koppling med det jag ska skriva om. Den psykosociala aspekten i förskolan. Så jag skulle egentligen kunna skriva klart om det inte vore för att jag måste ha med minst 3 källhänvisningar. Läroplanen + två till.

ska dricka upp min tredje kopp te för dagen i förhoppning om att jag ska frysa lite mindre & sedan ska jag försöka börja skriva:)

byye!

Kommentarer
Postat av: Bea

Jo, hela hösten! Det är nog "dagissjukan" ;) Får hoppas att hon får ett riktigt bra immunförsvar nu för resten av livet!

Lycka till nu! Det kommer att gå skitbra! Kram

2009-12-17 @ 13:01:31
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0