skönhetssömn.

Nu tänkte jag dra mig tillbaka & försöka få några timmars sömn innan tentan imorgon. Klockan åtta får vi tillgång till tentan & kvart över har vi en marratech-sändning för att gå igenom eventuella frågor osv. Kanske ska kolla upp om jag överhuvudtaget tar mig in på marratech också. Vore kanske bra.

Dagen spenderades på skeria där vi försökte bli klara med instuderingsfrågorna till tentan vi har i januari. Det känns bra att det är ca en månad kvar innan skrivning & jag hoppas innerligt att jag tar vara på all ledig tid. Det jag egentligen gruvar mig mest för är att jag inte kommer att förstå vad det är de frågar efter. För alla frågor ska ju formuleras så invecklat det bara går.

Efter skolan gick jag & bea på stan en stund & under den korta tiden hann jag inhandla två julklappar. Nice. Det är inte så många julklappar som ska köpas iår vilket är lite både och. Skönt att slippa julstressen men lite tråkigt att inte få ge bort så många klappar. Snart bara en vecka kvar.. Tiden går för fort. Jag skulle ibland önska att man kunde sakta ner lite grann iallafall.

Bea, lyckatill imorgon:)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Bea

Lycka till du med! OCH ring om du tror att jag kan vara till hjälp :) Kram!

2009-12-17 @ 08:10:49
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0