stadstur.

Ja, då har man varit på årets rea. Ingen höjdare om du frågar mig. Jag hittade absolut ingenting, så rean i år måste nog vara sämre än vanligt? eller?

För att nu gå till lite mer positiva saker som hänt så har jag ju haft främmande av världens bästa karin & emma. De var t.o.m hemma hos mig innan mig:) Fika & choklad hade de med sig också, så nu är det bara att trycka i sig allt innan torsdag för då börjar ju ett nytt liv med förhoppningsvis lite sundare livsstil.

Nä, det var nog allt för idag tror jag:)

Kram & godnatt. (om några timmar, det är ju snart hockey på tv..)


**********************

Nyårslöften inför 2010.
Positivare tänkande. Negativa tankar tar så mycket energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0