tentaplugg

Jag är nyligen hemkommen från Bea. Har tillbringat hela förmiddagen med henne & Frida. Vi har börjat bena lite på saker kring tentan vi ska ha i januari. Meen jag vet dock inte om jag blivit nå klokare. Vi ska iaf fortsätta det vi påbörjade idag, imorgon på skeria.

Kvällen kommer att spenderas i en biosalong. Jag & A ska åka & se "Luftslottet som sprängdes". Känns bra att lägga tankarna på någonting annat än ex: Implicit, Explicit, Korrigeringar, Vygotskij, Dewey & alla de andra grabbarna, situerad, medierad, distribuerat m.m. Nä, skolan får vila tills imorgon!

Nu ska vi snart åka, vi ska för en gångsskull se den tidigare bion:)

Tack Frida för det goda fikat idag & tack bea för allt annat:)

Kram på er.

 


Kommentarer
Postat av: Bea

Varsågod :) Va kul! Jag skulle också vilja gå och se den, men men sambo är inte som alla andra... han tycker inte om att gå på bio! :P

Ses imorn! Kram

2009-12-15 @ 21:00:58
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0