tjat tjat tjat.

Ja, jag vet att jag tjatar mycket om all litteratur, tentor & plugg. Men det är det mitt liv består av just nu så läs, eller strunta i det. Det är ju ni själva som bestämmer:)

Jag sitter fortfarande med tentan framför mig & det som stör mig mest är att jag garanterat redan skulle ha varit klar med uppgiften om det inte vore så att litteraturen vi fått att förankra, det vi skriver om, i är helt oanvändbar. Jag försöker ströläsa lite här & där i förhoppning om att det ska stå någonting angångende hur det fungerar på en förskola, men böckerna jag måste använda mig av riktar sig mer mot de äldre åldrarna blandannat gymnasiet. Hjärnan kanske inte heller går på högvarv idag, men jag har iallafall suttit framför datorn och böckerna HELA dagen. Har haft två besök, och tur är väl det, av Pappa & Micke. Men likafullt har det inte blivit någonting vettigt av dagens skrivande. Nu får böckerna vila tills efter maten då jag tänkte sätta mig lite mera, annars får jag helt enkelt hålla tummarna på att hjärnan förstår bättre imorgon för då ska det bli klart!!!


Om jag då ska prata om någonting annant än skolan så håller jag tummarna på att svärfar kommer hit ikväll & fortsätter byta bänkskiva. Tänk om vi har köket klart på julafton - oj så mysigt det skulle vara. Det är bara en vecka kvar nu & bara några julklappar + trisslottor kvar att inhandla.

Trevlig kväll på er såhär i kylan:)

Kommentarer
Postat av: Bea

JO, jag hade det jag gjorde. Antar att den här dagen blir typ likadan ;)

Haha, ja det är ju som dumhumor... eller vad man ska kalla det! Härligt att det kommer sånna filmer ibland också ;)

2009-12-18 @ 09:14:44
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0