Trettioförsta december tjugohundranio.

Snart har ännu ett år passerat. Ett år som jag kommer att minnas väldigt länge, det har varit ett år fyllt av olika känslor och händelser. Allt från lycka & kärlek till sorg & tråkiga händelser. Vissa som kom att bli en nystart & andra som lämnade ett tomrum. Vi har under detta år lärt oss hur det går till när man flyttar. Flyttlasset har gått mer än en gång kan jag lova, vi började 2009 på getberget, njöt (tillbringade kanske passar bättre, för njöt gjorde vi nog inte..) av sommarvärmen i en lägenhet på kaptensgatan & julen firade vi för första gången i vårt alldelens egna hus. Ett hus med mycket potential & värme. Köket är klart & det blev en succé nu återstår bara resten av huset:)

Under en varm & vacker sommardag förlovade vi oss ute på Gåsören. Det är en dag jag för alltid kommer att minnas, det var den dagen vi ristade in vår kärlek i våra ringar.  Det har redan gått tre & ett halvt år sedan vi blev tillsammans & jag är fortfarande lika kär som jag var då. Jag är så glad att jag får somna & vakna tätt intill dig,Andreas, varje dag. Jag älskar dig!

Som ni vet ni som följt bloggen så har jag även under detta år påbörjat en utbildning som förhoppningsvis skall leda till att jag får jobba med det som jag fullkomligt älskar. Barn. Än så har det bara gått en termin, men det är en termin jag kommer minnas med blandade känslor. För att fokusera på det roliga som hänt så måste jag ju säga att jag trivs, som fisken i vattnet, men mina underbara klasskompisar. Frida & Bea. Innan utbildningen började var jag såklart nervös inför vilka som skulle gå samma utbildning, men såhär i efterhand så inser jag ju att jag inte hade behövt oroa mig ett dugg. Vi är tre olika brudar som på något vis kompletterar varandra väldigt bra. Vi har väldigt kul ihop & det är nog det viktigaste om man ska kunna klara av alla skoluppgifter vi blir tilldelade, några roliga & några inte. Tack tjejer, ni är underbara!

Det finns säkert betydligt mer saker jag kan berätta om detta år, men jag sparar det för tillfället. Nu måste jag börja förbereda inför kvällens festligheter. Jag hoppas att alla mina läsare där ute haft ett bra år, med värme & kärlek & jag önskar er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
Sköt om er ikväll & ta det lugnt med alla fyrverkerier så att ni alla kan uppleva alla spännande händelser under 2010.


Till min familj, svärmor, svärfar vill jag bara säga, Jag älskar er. Tack för att ni ställer upp med allt som ni gör. Med flytthjälp, målarhjälp, utlåning av verktyg & spadar, middagsbjudningar, sovplatser & mycket mycket mer.

Tack för i år.

Nyårskramar från Johanna.



Kommentarer
Postat av: Bea

:) Du är också underbar! Utan dig skulle inte pusslet vara helt! KRAM

2010-01-01 @ 14:14:25
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0