crazy.

Jag är glad att jag bokade en klipptid igår. Jag blir så less.
Det var ju fasen nyss jag klippte mig & ändå så kan man inte göra ett skit med håret, i hate it.
Jag blev nog aldrig riktigt nöjd med frisyren ändå. eller ok, ett tag var jag faktiskt rätt nöjd. men man tycker ju att det borde hålla i sig lite längre än typ två veckor.
Så den 2 mars gäller det, jag har absolut ingen aning om vad jag vill göra med håret. det överlåter jag till Lena. Hon har gjort mig nöjd förr så jag håller tummarna på att hon ska utföra mirakel på mitt hår!  det lär ju behövas!


Kommentarer
Postat av: Jesse

jaa det måste vi verkligen göra.=) Har du laddat inför lördag nästa helg nu då? jag är hur peppad som helst...vi måste höras och planera lite mer hur vi ska spendera dagen på bästa sätt...=)

2009-02-21 @ 19:55:58
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0