Krock.

Nu har dom kommit, de fyrbenta djuren med de tomma ögonen. Renarna.
Idag påväg hem från jobbet så valde en av renarna att springa in i Ulles bil. bara sådär. hah.
Tur i oturen så blev det iallafall inga märken på bilen (den här gången heller, när vi "voltade" med bilen för mer än ett år sedan så klarade sig bilen utan större skador också) & renen försvann in i skogen. Så förhoppningsvis så gick det bra även för han/hon.
Imorgon är det min tur att köra så då hoppas jag att alla renarna håller sig borta från vägarna!


Idag var emma sugen på en promenad i kylan. Men jag fegade ur. Jag fryser direkt jag tänker tanken på att gå ut genom dörren. Så istället intalade jag mig själv att jag skulle gå till edda för att simma några längder. Men det blev inte heller. A slutar snart jobba & då ska vi käka middag. Världens godaste fisksoppa. Så edda får vänta en eller två dagar.


Nu ska jag gå & försöka hitta på nåt vettigt att göra så att jag inte letar fram den supergoda chokladen jag fck av ante ihelgen. Jag bad nämligen honom att gömma den igår så att jag inte skulle äta upp alla på en gång. haha.
vi får väl se hur länge jag klarar mig. förhoppningsvis till helgen.

         
I love this. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0