mysterium.

Igår skrev jag 2 blogginlägg. Jag är helt övertygad om att jag först skrev ett lite längre inlägg & sedan skrev jag ett till där jag la in bilden från utmaningen. Men var har det första inlägget tagit vägn? det finns ju inte.. Haha, minns jag så fel eller tryckte jag aldrig på "spara & publicera" knappen? Ja.. nåt knas blev det iallafall. Damn.


Idag har vi varit ute i pulkbacken med alla barnen på skolan. Det var lite kallt men fruktansvärt roligt att åka madrass. Fort gick det & snön for överallt. Det var sköt att solen sken, man blir så mycket piggare & gladare när solen lyser:)


Efter jobbet gick jag på stan med mamma en stund. Hon letade gardinstyg & jag följde med som smakråd. När hon äntligen var klar så gick jag in på BikBok för att kolla lite & där hittade jag jättefina jeans. Det är ju bara så synd att jag har så stor rumpa så det var ju ingen som passade. Tydligen är det tänkt att man ska vara jättesmal med långa ben om man ska kunna shoppa byxor där. jaja,  Nu provade jag kanske inte så många byxor men jag kände att fem par räckte för att självförtroendet skulle få sig en rejäl känga. Stadsvistelsen blev väldigt kortvarig efter denna jeanshändelse. Haha.


Nu ska jag sätta mig och se ännu ett avsnitt av gossip innan det är dax för en prom (kisspaus) med stina & sedan Lipstick Jungle. Ja, jag vet att jag tittar mycket på tv. men eftersom ante jobbar så har jag inget vettigare för mig såhär på måndagskvällen. typ.


Puss&kram!

Kommentarer
Postat av: e

lust att ta en promm imorgon? hör av dig isf! kram!

2009-02-16 @ 20:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0