storstädning.

Kors i taket. Jag har äntligen fått ett städil igen. Som på beställning. Eller var det kanske så att lägenheten sakta började gro igen med damm & skit. Hm, jaa det var då längesedan jag städade sist måste jag ju erkänna. Men det beror nog mest på att jag är så less på denna lägenhet.. Så jag bryr mig inte riktigt om det är fint eller inte. det är ändå ingen som hälsar på. haha.
Ända sedan jag fick veta att "drömhuset" helt plötsligt inte var till salu längre så tappade jag helt lusten på allt som har med lägenheten att göra. Förhoppningsvis var det bara en dålig fas i livet.. men tyvärr så tror jag inte det. Jag vill ha hus, Nu. Så jag håller tummarna varje dag på att hon ska ringa & säga att hon vill säjla trotsallt..  (dream on..)


Snart kommer ante hem från jobbet & då blirdet mys i soffan. Det känns som att vi inte träffat varann på länge. I onsdags var han ledig men då jobbade jag & när jag kom hem så la jag mig & sov direkt för att jag hade sån migrän. I går började han jobba när jag slutade & när han kom hem så gick jag & la mig. Idag började han också jobba när jag just slutat men ikväll hoppas jag att jag kan hålla mig vaken åtminstonde en stund...;P


Nä, nu ska jag hoppa in i duschen. Men jag ska försöka vara lite mer flitigt på boggen i helgen. Ska bla. lägga in lite vinterbilder här imorogn eller söndag så min kära syster kan kika & längta hem lite:P

Puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0