waynes.

Ikväll har jag varit & fikat med brudarna från jobbet. Det var riktigt trevligt. Jag behövde det kändes det som. Jag förstår inte riktigt vad som har hänt med mig de senaste dagarna men jag är så sur & grinig hela tiden. Ett under är ju att A står ut med mig. Så tack för en trevlig kväll!:)


Gårdagen i backen gick jättebra, vi fick ju trotsallt superhärligt väder. Solen lyste nästan hela tiden. Ingen gjorde illa sig & alla var nöjda. För att plåga mig själv lite extra pga den uteblivna snowboard åkningen så gick jag uppför den röda backen med några godissugna bobåkare. Mjölksyran kom redan efter några meter men jag tog mig upp. Helt otroligt, det trodde jag aldrig. Inte mina elever heller för den delen. Haha.
Skickar ett extra tack till de föräldrar som bakat semlor till alla barn + föräldrar. De var uppskattade. (tyvärr så åt jag ingen, men jag är ju inte så förtjust i semlor. Tvingade i mig en halv hos mamma på kvällen bara för att det var fettisdag:P)


Nu ska jag lägga mig i soffan & mysa med mina febriga älsklingar innan jag somnar.. vilket lär bli rätt snart.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0