2 härliga vinster.

Först Skellefteå (7-1 mot Luleå) & sedan småkronorna (5-3 mot Slovakien) Nice:)

För att sammanfatta mig kort. Jag orkar nämligen inte skriva så mycket just nu..
Fikat gick jättebra, var kul att det blev så många (6st) som träffades. Det måste vi göra om nån gång tycker jag!
Eftersom det tydligen var lördag idag så hade ju inte fiskaffären öppet så länge så det blev inget köp av fiskar av jess, trist men vad ska man göra?
Middag från wok and roll som inte var nån höjdare denna gång. Jag skulle ha hållit mig till det vanliga, Nasi Goreng.
Annars ikväll så har det blivit mycket hockey & mycket bus med jonte. Alltid lika trevligt:)

Nu ska jag nog dra mig mot sängen, måste ju börja vända på dygnet med tanke på att det snart är dax för allvaret i vardagarna igen.

Imorrn väntar fotboll, middag i örviken (denna gång hos pappa) & bastu i trean.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: e

var ska du se fotboll? edda?

2009-01-04 @ 12:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0