adrenalin.

Ja, jag är vaken. Det är svårt att sova till en match där man blir förbannad HELA tiden. istortsett iallafall.
Jag kan egentligen ingenting om hockey. Men när jag ser denna match, JVM-finalen mellan Sverige & Canada så kan man ju undra var domarna fick sin utbildning. På cornflakespaketet kanske?   Det är iallafall nåt man kan tro..
Sveriges målvakt har blivit påkörd- medvetet påkörd- av canadensarna minst 4 ggr utan att få en endaste minut i utvisningsbåset. Helt sjukt.

Jag hoppas att sverige börjar spela som dom aldrig gjort tidigare & spöar skiten ur canada.









Jag är så trött & arg nu att jag egentligen inte har nån aning om vad jag pratar om. Men klockan är ju snart 03.30 så det kankse inte är så konstigt. Nu ska jag sätta mig i soffan & hålla tummarna för sverige. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0