fikadate nr2

Inom en timma kommer Jess hit & hämtar mig. Då bär det av ner på stan för att möta upp mari (hon kommer från Japan & gick andra året på gymnasiet med oss) cissi & kanske nån fler. Jag vet inte riktigt. Men det ska bli kul att träffa några från gymnasiet. Det var väldigt längesedan sist.

Måste ju bara säga att Mari är en person som jag beundrar oerhört mycket. När hon kom till sverige som utbytesstudent (typ) så kunde hon varken engelska eller svenska. Men när hon åkte härifrån så kunde hon både och. Inte helt flytande såklart men ändå, helt otroligt. Hon skriver dessutom brev/mail på svenska. Det ska bli så roligt att träffa henne för sist hon var här så jobbade jag så då missade jag henne.

Efter fikat så ska jag hjälpa jess att köpa fiskar & sedan ska vi handla med oss mat hem till grabbarna som väntar på kajvägen. Tror att detta kommer bli en helt underbar dag! :)


Kramkram på alla!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej=) och tack så mycket! Med oss är det bara bra hur är det själv då?=) kram

2009-01-03 @ 16:04:34
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0