första dagen på mitt gamla jobb.

yes, ni läste rätt. Under januari så kommer jag att finnas i bodbysund på dagarna med de underbara lärarna & barnen. Det var så roligt att överraska alla idag genom att bara dyka upp. Var bara jag, Roger & Sus som visste om det:)

Idag har vi varit på kajvägen igen & busat med lillgrabben. Vi har åkt rutchkana, lekt med stina, kört bil, byggt med klossar, ritat + en massa andra saker. VI har även sett hockeyn som tyvärr inte gick så bra idag & hjälpt jessica att limma en tavla. Och jag tror faktiskt att vi klarade denna gång. Måste ju också tillägga att det var trevligt att träffa jonas,maria & jimmy också. Är ju inte så ofta det händer.


Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar med morgondagen. Först jobb mellan 8-14.30 sen ca 16.30 kommer pappa hit för då bär det av mot lövångersrevyn & st8 för middag. Nice. Finns det nåt roligare än lövångersrevyn? I don´t think so! Höjdpunkten med att det blir ett nytt år!:)


Nog med skitsnack för denna kväll.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jesse

Duu..det gick inte riktigt som jag hade hoppats..=P Jag rekommenderar då itne och använda lim. Flera pärlor fastnar på plattorna när man tar loss och det är jätte många som bara ligger löst på tavlan som jag måste sitta och limma dit för hand..och det var inte lätt..nästa gång köper jag fan dom där jävla arken..känner att jag blir liite less nu =P

2009-01-09 @ 12:54:47
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0