Långpromenad.

Nu har jag just kommit hem efter en härlig långpromenad. Det var välbehövligt kan jag lova! Skönt att det inte är lika kallt ute idag som igår.


Igår blev det inget fotbollstittande för våran del, vi kände att det var onödigt att betala så mycket för att bara hinna se en av rönnskärs matcher. Vi såg istället två "house" avsnitt & sedan handlade vi middag och for till pappa. På kvällen sen så blev det bastu med Jonny & jag är stolt som klarade av att sitta där en timma utan att dö. Jag tog iofs några pauser men det var bara för att fylla på vattenflaskan!:P Det är så härligt att basta & jag fattar inte varför vi inte gör det oftare med tanke på att det bara kostar 20kr att hyra. Men det ska det bli ändring på nu har vi tänkt, minst en gång i månaden ska vi basta!:)


Nu ska jag hoppa in i duschen & sen äta lite lunch. Men inte för mycket, vi ska ju på Tatung & äta ikväll & då måste man ju vara hungrig:P (fast det blir nog inga problem för mig, jag är typ alltid hungrig)



Istapp utanför stugan förra påsken. Kortet är taget av min syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0