shopping

Idag har jag & mamma dejtat lite. Först gick vi en promenad här i schtaan & sedan for vi en sväng  & kikade i lite affärer. Jag fyndade blandannat en klänning, två tröjor & benvärmare. Skulle bara ha köpt skärpet jag funderade på också! men men..jag kanske hinner göra det imorrn eller nåt:P
Mamma hittade en super fin jacka men tyvärr så är hon tveksam om hon ska behålla den. Trivs man inte i den så är det ju likabra att inte köpa den.. men jag tycker ändå det vore synd om hon lämnar tillbaka den för den var ju så fin på henne.
Jag har också hunnit bada stina idag & det gick förvånansvärt bra! Hon stod helt stilla i badkaret hela tiden.

Nu ska jag & A se en film, han är & hyr den just nu. Får väl se hur länge jag orkar vara vaken.. brukar ju inte vara sålänge.. hah.

Godnatt!


Igår när jag skulle bädda sängen så låg stina där & ville inte flytta på sig, då bäddade jag över henne. Men vad hjälpte det, hon låg kvar iallafall.. hon kröp bara lite längre mot kanten så att hon skulle få lite mera syre;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0