Skridskor.

Idag har jag åkt skridskor. Jag trodde aldrig att jag frivilligt skulle åka det. Men eftersom jag lovade ante igår att vi skulle åka idag så hade jag ju inget val. Men tro det eller ej, så var det riktigt roligt. Som tur var så åkte några småkillar skiller samtidigt som oss så då hade ju A nån att spela lite hockey med. haha. Då fick jag åka i lugn & ro på kanten!:P
Har även bildbevis som jag kan lägga in imorrn. Jag orkar nämligen inte hämta kameran nu!


Jag har inte heller orkat ta några bilder på det jag handlade på IKEA igår. Men det kommer imorogon hoppas jag. Jag ska nämligen sluta lova att jag ska lägga upp bilder osv. för jag orkar aldrig ta tag i det. Då är det likabra att jag inte säger nåt utan bara lägger in bilderna när jag har lust.

Mitt bloggsug har tagit semester. Jag tycker att det är jätteroligt att läsa bloggar osv. men själv så har jag inget intressant att skriva om. Så det blir egentligen bara en massa bokstäver som det inte finns nåt vettigt bakom.
Jag ska försöka skärpa mig, så håll ut.  Just nu är det så att jag är inne i en kämpig period i livet men jag tror att det finns något positivt bakom allt som änder och sker. Jag hoppas det iallafall. Jag hoppas att jag kan titta tillbaka på den här tiden & tänka att det resulterade i ett nytt kapilet i livet. Humöret blir inte heller bättre av att mensvärken börjar smyga sig på. Så nu, för att tycka lite synd om mig själv, så ska jag krypa upp i soffan med täcket & mjukisarna. För det är ju trotsallt söndag,



Förövrigt så har jag gått & kärat ner mig i hyrbilen som tyvärr måste lämna oss imorgon. Det här är nog första gången som jag & A har bråkat om vem som ska få köra bilen. Men kära kollegor, ni kan vara lugna. Ni ska få provåka ni också;) Bilen ska inte lämnas igen förrän 18.00 imorgon & jag har tänkt lämna igen den ca 17.59;P Det enda som är lite jobbigt med bilen är att ena bakdörren inte går att få upp. varken inifrån eller utifrån. Weird. Men det är säkert något jättesimpelt som måste göras för att den ska funka. Vi vet bara inte vad.


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jesse

haha men lite jobbigt..=P undra om det är nån som orkar se ett helt bildspel på det =P tacl själv, jag hade jätte trevligt =) Men hur kunde jag vara så dum att jag glömde ta kort på bilen?

2009-01-19 @ 00:13:54
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0